De Desi-Dutch community online

donderdag, december 22, 2005

Miss Pakistan


Nu dat het Blogg gebeuren een lichtelijk verplichting(lees: verslaving) dreigt te gaan worden, betrap ik mijzelf steeds vaker op zwerfgedrag op het WWW op zoek naar Desi nieuwtjes.

Vandaar ook deze bijdrage dat begon bij eJaan en klikkender wijs mij leidde naar newislam waar ik een oude bekende tegenkwam en ook de volgende interessante verhaal.

Ik wist niet Pakistani’s meededen met Beauty Pageants? Iedereen kent de bekende Indiase
schone, die met de Miss Universe/ Miss World titels zijn weggelopen, maar een Pakistaanse?

Een paar klikken verder lees ik dat er een Pakistaans-Canadees organisatie hier achter zit.

Verwestering ziet men in Desi-landen als vooruitgang, helaas of gelukkig genoeg zijn er twee zijdes aan een medaillon.

Lees hier hoe (Pakistaanse) dames op dit fenomeen reageren.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hello, How u doin?

22.12.05

 

Een reactie posten

<< Home